Om oss

Denne nettbutikken ble til en tidlig sommerkveld med tanker om at vi savnet festpynt til en sommerfest vi skulle arrangere, og resultatet ble jentestæsj, feststæsj og festpynt er unvervurdert mener vi, derfor valgte vi å fokusere på de unike og morsomme tingene.

USA er en fantastisk inspirasjonskilde, hvor det festes med stil. Vi henter mye inspirasjon derfra og ønsker å følge med på trender og utvikling av festpynt og alt som følger med å pynte til fest.

Vi håper du liker siden, og anbefaler deg å sjekke innom her ofte for nye produkter og inspirasjon. Er det noe du savner i nettbutikken, send gjerne tips på mail: jentestaesj@gmail.com

1. Når kommer pakken min?   Dette avhenger av hvilken dag du har bestilt på og om det er noen helligdager i nærheten. Alle våre varer sendes med Posten, normalt er Postens leveringstid 2-7 virkedager.    

2. Hvordan vet jeg at min bestilling er godkjent og registrert?   Du vil motta en ordrebekreftelse etter endt bestilling og betaling. Kontakt gjerne vår kundeservice på jentestaesj@gmail.com hvis du er usikker.      

 3. Jeg har sendt noen varer i retur, har dere mottatt den?   Du vil motta en e-post når vi har behandlet din retur. Normalt tar dette ca 2-4 dager.  

4. Har dere en butikk og hvor jeg kan jeg hente varer for å unngå porto/ frakt? Vi har ikke fysisk butikk, men du kan velge å hente varene på vårt lager. Da krysser du av for dette alternativet i kassen.   

5.. Jeg får ikke betalt med mitt kort, hva gjør jeg?   Vårt betalingssystem for kort inneholder et sikkerhetssystem som heter 3D-secure. Ved betaling i kassen blir du sendt til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker Bank-id for å gjennomføre kjøpet. Nettleseren må ha installert Java for at dette skal gå igjennom, noe som ofte kan være er problem på enkelte nettlesere og via Apples produkter.      Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser (Explorer, Chrome, Safari,Firefox) og sørger for at Java er installert. Hvis din nettleser ikke har Java blir du som regel spurt om dette kan installeres. Last ned Java på www.java.com.

6. Hvor er min bestilling?  Har du ikke mottatt pakken din innen 7 dager etter at den er sendt fra oss, tar du kontakt med jentestaesj@gmail.com    

7. Hvor lenge blir pakken min liggende på Posten? Pakken blir liggende hos Posten i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den ut i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. Jentestæsj  vil da belaste kunden med en avgift på 300 kr for uavhentede pakker. Avgiften dekker returfrakt og håndtering. 

8. Jeg har ikke mottatt noen hentelapp eller SMS fra Posten. Hva gjør jeg? Har det gått 7 dager eller mere fra vi sendte din pakke, ta kontakt med ditt lokale postkontor slik at de kan sjekke om den ligger der. Posten sender som regel ut en SMS eller hentelapp når pakken er fremme.   

9. Hvordan returnerer jeg varer?  Vi har 14 dagers full returrett på alle varer som ikke har brutt forsegling uansett returgrunn. Send oss en epost og send varen tilbake til oss. Returkostnadene må kjøper betale, vi henter ikke ut pakker som sendes i oppkrav. Vi overfører tilbake pengene på den konto som beløpet kom fra Vi overfører penger så fort vi har fått varene på lager.